כל מוצרי החלב - חלב ישראל מהדרין.
מאפים ועוגות שמכלים שוקולד או ממרח נוטלה - מכילים אבקת חלב נוכרי.
למגשי אירוח גורמה לארוע לחצו כאן
לקוחות יקרים- לפי הוראות משרד הבריאות המוצרים אינם מגיעים חמים ויש להערך לחימום המוצרים!
תפריט
09-7670133
רחוב התע"ש 20 כפר סבא
כשר חלבי
להזמנות חייגו: 09-767-0133
כתובתינו: רחוב התע"ש 20 כפר סבא


כל מה שחשוב לדעת על מסיבת פרידה


מסיבות פרידה או ארוחת פרידה הן אירוע שמסמל סיום של פרק בחיים לצד התחלה, כמאמר שירה הידוע של לאה נאור  "כל סוף הוא התחלה חדשה."  אפשר לחגוג מסיבת פרידה בעבודה, במסעדה או בית קפה, בחיק הטבע ועוד. הרעיון הוא לכבד, להוקיר ולשמח את מי שנפרדים ממנו. פרידות יכולות להיות קשות ועצובות, לעתים. פעמים רבות הן מלוות בתחושות של פחד או חוסר אונים לקראת הלא נודע. אנשים שנפרדים מפרק אחד בחייהם לא תמיד יודעים איך ייראה הפרק הבא וזו חוויה שהיא לא תמיד פשוטה. לכן, חשוב לפנות זמן כדי לחגוג את הסיום והפרידה ממה שליווה אנשים לאורך זמן רב. הזמנה למסיבת פרידה אפשר לשלוח במייל, בוואטסאפ או להכין הזמנות ולחלק באופן אישי לכל המשתתפים. הזמנה למסיבת פרידה בעבודה יכולה להישלח לכל המשתתפים מלבד מי שנפרדים ממנו, במידה והבחירה היא לערוך מסיבת הפתעה. 

מגוון רעיונות לשתיית פרידה


כאשר מחליטים לערוך אירוע, חשוב לקחת בחשבון  תכונות אופי והעדפות אישיות של חתן או כלת השמחה על מנת שהם יפיקו את  המיטב מהאירוע המרגש. בין אם האירוע הוא מסיבת פרידה מעובדת או עובד, ארוחת פרידה בעבודה או מסיבת פרידה משפחתית, רצון המארגנים הוא תמיד לגרום שמחה ולכן חשוב להתאים את האירוע, במידת האפשר, לכוכבי הערב. 
 

  • אירוע מצומצם לאנשים מופנמים - אם מדובר באנשים מופנמים שנמנעים מאירועים המוניים מומלץ לשמור על מסגרת מצומצמת של האנשים הקרובים ביותר. 
  • מסיבות הפתעה רק למי שאוהב הפתעות – ישנם אנשים שמסיבות הפתעה לא רק שלא גורמות להם שמחה, הן גם מביכות אותם. לכן, כדאי מאד לוותר עליהן במקרים כאלה.
  • אוכל שתואם את שגרת התזונה – כדאי להתאים אוכל טבעוני לאנשים טבעונים, למצוא מנות ללא גלוטן לאנשים שנמנעים ממנו ולדאוג לאוכל כשר עבור אלה שכשרות חשובה להם. 
  • בחירת מתנה – גם כאן מומלץ לדעת מראש את טעמם האישי של החוגגים לפני שקונים להם מתנה. למשל: לא כדאי לקנות מוצרים מעור לטבעונים, להזמין יום כיף בספא לאנשים שמסז' הוא לא גורם של הנאה עבורם ועוד. 

תפריט מומלץ עבור  ארוחת פרידה בעבודה או לחברים


כאשר מתכננים ארוחת פרידה, יש להתאים את התפריט לשעת האירוע ולבחור מנות בהתאם. אם מדובר בארוחת בוקר, אפשר לבחור סלטים שונים, כריכים או מאפים, מיצים טבעיים ושתייה חמה. לארוחות צהרים או ערב כדאי להוסיף מנות גדולות יותר כגון: פסטות עם רטבים שונים, קציצות קינואה, בורגרים טבעוניים, לביבות ירק, מרק בחורף הקר, סוגים שונים של קישים או פשטידות ועוד. לכל אירוע מומלץ להוסיף מגוון של קינוחים מתוקים. 


חשוב להקפיד שהתפריט יהיה איכותי מאד ומוגש בצורה אסתטית ונעימה. 

גלי'ס – תפריט איכותי ומגוון של כיבוד למסיבת פרידה


מסעדת גלי'ס מציעה תפריט עשיר ואיכותי למי שמתכנן לחגוג מסיבות פרידה. אפשר לקיים את האירוע אצלנו או להזמין תפריט עבור האירוע המיוחד שלכם. המקום שלנו הוקם מתוך אהבתנו העצומה לאוכל ואירוח והמטרה שלנו היא להציע לכם חוויה קולינרית ייחודית. אמיר שגב הוא שף קונדיטור שלמד בצרפת ועבד במקומות בעלי שם ומוניטין בעולם האוכל. 


אצלנו תוכלו להזמין מגוון עשיר של מנות חלביות, טבעוניות וללא גלוטן והמקום שלנו מחזיק בתעודת כשרות. נשמח לעמוד לשירותכם בתכנון האירוע ובחירת התפריט המתאים עבורכם. התפריט שלנו משלב מנות בריאות וטריות יחד עם מגשים מתוקים ממיטב העושר והאיכות של המטבח הצרפתי. גלי'ס הוא סיפור אהבה בכל ביס והחוויה הקולינרית שאנו מציעים היא יוצאת דופן. 


לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור אתנו קשר בטלפון 09-7670133.

רכיבים אלרגניים: מוצרינו עשויים להכיל עקבות של חומרים אלרגניים הנמצאים בפס הייצור
החברים של גלי’ס
רוצים להתעדכן במבצעים? מלאו פרטיכם ולחצו שליחה
כתובתנו:
רחוב התע"ש 20 כפר סבא,
בית הפעמון
0

עגלת הקניות שלי

תמונה מוצר כמות מחיר מחיקה
סה"כ לתשלום: