כל מוצרי החלב - חלב ישראל מהדרין.
מאפים ועוגות שמכלים שוקולד או ממרח נוטלה - מכילים אבקת חלב נוכרי.
למגשי אירוח גורמה לארוע לחצו כאן
לקוחות יקרים- לפי הוראות משרד הבריאות המוצרים אינם מגיעים חמים ויש להערך לחימום המוצרים!
תפריט
09-7670133
רחוב התע"ש 20 כפר סבא
כשר חלבי
להזמנות חייגו: 09-767-0133
כתובתינו: רחוב התע"ש 20 כפר סבא


הרמת כוסית – טיפים והמלצות


אירוע הרמת כוסית הוא, על פי רוב, ציון דרך חשוב ואנשים רבים נוהגים לקיים אותו. זוהי דרך נפלאה לברך עובדים  לקראת החג, לשמוח עם קולגה לרגל קידום, להרים כוסית עם בן משפחה שמשהו משמעותי מתרחש בחייו, כמו לידת ילד ראשון, ועוד. הרמת כוסית לחג היא אירוע מקובל בישראל גם לאנשים דתיים וגם לאלה שפשוט אוהבים חגים ומסורת. לצד העובדה שפותחים בקבוק יין אחד לפחות, חשוב גם לדאוג שיוגש אוכל במקביל כדי לאזן את רמת האלכוהול בגוף. על פי רוב, נהוג להגיש סוגי מאכלים כאלה שניתן לאחוז ביד אחת ובשנייה כוס משקה. 

מגוון רעיונות להרמת כוסית
 

  • שחרור מהצבא או משירות קבע.
  • קידום בעבודה.
  • זכייה במכרז גדול במקום העבודה.
  • יציאה לגמלאות.
  • הצעת נישואין.
  • קולגות או חברים שנולד להם ילד.
  • סיום פרק משמעותי בחיים.
  • הרמת כוסית למשרד לכבוד מנהל חדש שמגיע.

רעיון להרמת כוסית הוא תמיד סיבה למסיבה ומומלץ לבחור אלכוהול שחתן או כלת השמחה מעדיפים. יש אנשים שמעדיפים יינות בוטיק, אחרים שמחים לבירה או קוקטיילים מיוחדים, יינות תוצרת חוץ או מקומיים ועוד.  

רעיון להרמת כוסית – יתרונות
 

  • חתן או כלת השמחה הופכים ברגע אחד למוקד תשומת הלב.
  • הרמת כוסית היא אירוע שמגבש צוות עובדים, קבוצת חברים ועוד.
  • עוצרים לרגע את שגרת החיים כדי להוקיר מישהו על אירוע משמעותי בחייו.
  • סיבה לשמוח ולהודות על מה שיש. 

מאכלים באירוע הרמת כוסית במרכז או במקומות אחרים


כאשר רוצים לבחור מה להגיש באירוע הרמת כוסית, חשוב לקחת בחשבון את שעת האירוע. אם הוא מתרחש בזמן ארוחת בוקר, צהרים או ערב, מומלץ להגיש מאכלים משביעים יותר ומגוונים. אם האירוע הוא בשעות אחרות, אפשר להגיש קינוחים בלבד. דוגמאות לדברים שניתן להגיש באירועים מסוג זה הן: בורקסים למיניהם, כריכונים קטנים, לחמניות פריקסה, טורטיות בטעמים שונים, עלי גפן, קציצות קינואה, לביבות בטטה ועוד. בגזרת הקינוחים אפשר לבחור בין: גליליות במילוי מוס שוקולד ווניל, בראוניז, רוגלך, מיני טרייפל, כדורי שוקולד, מוס שוקולד, מוס גבינה ועוד. 


במידה ואירוע הרמת הכוסית הוא לרגל חג מסוים, מומלץ לבחור מאכלים הקשורים לחג עצמו. למשל: מאכלי גבינה בשבועות, סופגניות בחנוכה ועוד. 

גלי'ס – תפריט מושלם לחגיגת אירוע הרמת כוסית במרכז


אם אתם מחפשים תפריט איכותי ומגוון לאירוע הרמת כוסית, כדאי לכם להכיר אותנו. את בית הקפה שלנו, גל'יס, הקמנו אנחנו, אמיר ואיילת, בזכות אהבתנו העצומה לאוכל ואירוח. אמיר הוא שף קונדיטור שלמד בצרפת והוא הרוח החיה מאחורי כל ביס שאתם מכניסים לפה. המקום שלנו מציע תפריט עשיר ומגוון וכל המנות עשויות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. 


נשמח לעזור לכם לתכנן את האירוע, להתאים לכם תפריט לשביעות רצונכם והכול באהבה, בסבלנות ובמקצועיות בלתי מתפשרת. התפריט שלנו חלבי וכולל גם מנות המתאימות לטבעוניים ולאנשים שאינם אוכלים גלוטן. מגשי האירוח שלנו מעוצבים בקפידה עם דגש על טריות ונוחות בהגשה.  המטרה שלנו היא ליצור עבורכם חוויה מענגת שתשאיר לכם טעם של עוד והצוות המיומן והמקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם. 


לפרטים נוספים והזמנות מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון 09-7670133. 

רכיבים אלרגניים: מוצרינו עשויים להכיל עקבות של חומרים אלרגניים הנמצאים בפס הייצור
החברים של גלי’ס
רוצים להתעדכן במבצעים? מלאו פרטיכם ולחצו שליחה
כתובתנו:
רחוב התע"ש 20 כפר סבא,
בית הפעמון
0

עגלת הקניות שלי

תמונה מוצר כמות מחיר מחיקה
סה"כ לתשלום: