כל מוצרי החלב - חלב ישראל מהדרין.
מאפים ועוגות שמכלים שוקולד או ממרח נוטלה - מכילים אבקת חלב נוכרי.
למגשי אירוח גורמה לארוע לחצו כאן
לקוחות יקרים- לפי הוראות משרד הבריאות המוצרים אינם מגיעים חמים ויש להערך לחימום המוצרים!
תפריט
09-7670133
רחוב התע"ש 20 כפר סבא
כשר חלבי
להזמנות חייגו: 09-767-0133
כתובתינו: רחוב התע"ש 20 כפר סבא

 

המדריך השלם של פינגר פוד גורמה


פינגר פוד הוא מזון שאוכלים בידיים, לעומת מזון שאוכלים עם סכין, כף ומזלג. בתרבויות שונות ברחבי העולם מקובל לאכול מנות מסוימות בידיים. כך, למשל, האתיופים נוהגים לאכול מאכלים ממסוימים על ידי שהם מגלגלים אותם בתוך האינג'ירה, הלחם המסורתי. 


בשנת 1920, עם תחילתה של תקופת היובש בארצות הברית, היה נהוג למכור כמות קטנה של אוכל לאורך הלילה במקומות שמכרו אלכוהול, שהיה אז לא חוקי. כריכים שונים או פטריות ממולאות התאימו לאחיזה ביד אחת בעוד השנייה אוחזת בכוס בירה או יין. בצרפת, החל מאמצע המאה ה-18, הפך הפינגר פוד למאכל פופולרי והכוונה הייתה למאכלים שאין צורך לקום מהספה על מנת לאכול אותם.. בעולם המערבי, פינגר פוד , על פי רוב, אלה פשטידות בשר מיניאטוריות, שיפודי גבינה וזיתים, ספרינג רול, קישים קטנים, עוגיות, מאפים קטנים, גלידה בגביע  ועוד. פינגר פוד חלבי הוא מגוון רחב של מאכלים המתאימים לצמחונים ואנשים שאוכלים הכול, כולל סוגים רבים שמתאימים גם לאלה שאינם אוכלים גלוטן. 

קייטרינג פינגר פוד – דברים שחשוב להקפיד עליהם


אם מארחים כמות גדולה של אנשים בבית או שרוצים לפנק את האורחים, בכל מקום אירוח אחר שאינו מגיש אוכל כחלק מהשירות, פינגר פוד קייטרינג הוא רעיון מעולה. לפני שבוחרים פינגר פוד לאירוח חשוב לבדוק פרמטרים מסוימים.
 

  • איכות חומרי הגלם – מגשי האירוח יכולים להיראות אטרקטיביים ועשויים בקפידה אלא שפעמים רבות יכולה להתגלות אכזבה כשנוגסים את הביס הראשון. אוכל אטרקטיבי שמתברר כלא טעים עלול ליצור תחושות קשות של אכזבה ותסכול. 
  • רמת הגיוון של התפריט – מומלץ מאד לבדוק עד כמה מגוון התפריט. כלומר, הכול יכול להיות טעים ואיכותי אך אם המנות חוזרות על עצמן, זה הופך להיות חד גוני ומשעמם. כדאי להקפיד על סוגים שונים של מנות כגון: מתוקים ומלוחים, עם בצק ובלי, ירקות ופירות בהתאם לעונה ועוד. 
  • צורת ההגשה – גם האוכל הכי טעים ואיכותי מאבד מחינו אם הוא לא מוגש בצורה שמזמינה את הסועדים לטעום אותו. מגש שהאוכל מסודר עליו בצורה רשלנית עם מינימום תשומת לב לנראות, עלול לאבד מומנטום  של סקרנות מצידם של טועמים פוטנציאליים. 
  • כשרות – זהו פרמטר מאד חשוב למי ששומר על כשרות בבית ובוחר להקפיד עליה גם בחוץ. חשוב לבדוק שתעודת הכשרות של המקום מקובלת לפני שניגשים להזמין. 
     

לסיכום, פינגר פוד לאירועים הוא רעיון נפלא למי שמעדיף לעבוד פחות קשה ורק ליהנות מהאירוע. 

יתרונות של מגשי אירוח פינגר פוד
 

  • חוסכים זמן בחשיבה על תפריט, קניות, בישולים והכנות.
  • הופכים את חוויית האירוח לקלילה ונינוחה.
  • מאפשרים למארחים להתמקד בחוויית האירוח מבלי להיות עסוקים באינסוף משימות אחרות.
  • מציעים מגוון רחב של אפשרויות שאינו דורש מאמץ מצד המארחים.

גלי'ס – מקום מושלם של פינגר פוד קייטרינג חלבי


אם אתם מתכננים אירוע לחברים או משפחה, בבית או בחיק הטבע, הזמנתם את המשפחה לחג או סתם לארוחת שישי – יש לנו את הפתרון האידיאלי עבורכם.


גלי'ס הוא סיפור האהבה המופלא שלנו,  איילת ואמיר שגב, לאוכל איכותי ומשובח ולבתנו הבכורה גלי, שעל שמה נקרא המקום.  אנחנו מספקים מגשי אירוח מוקפדים, טריים ונוחים להגשה העשויים ממיטב חומרי הגלם. אצלנו תקבלו מענה מלא ויחד אתכם נתכנן את האירוע ונבחר את התפריט. גל'יס מציעה מגוון עשיר של פינגר פוד חלבי, טבעוני וגם ללא גלוטן כי חשוב לנו שכל מי שבוחר להזמין אצלנו יקבל בדיוק את מה שהוא רוצה. מגשי האירוח שלנו כוללים, בין השאר: פוקצ'ינות, קרואסוני קפרזה וקממבר, מיקס מלוחים, כריכוני בריאות, מיני פלאפל טבעוני, בוריקיטס, קציצות זוקיני, עלי גפן, מיני פיצות, מיני קרמבו, בראוניז, מיני פאדג', פחזניות ועוד. 


אנחנו כאן לעזור לכם לתכנן את האירוע המושלם ולוודא שהמפגש הראשון בינינו יהיה סימן נפלא לבאות. 

לפרטים נוספים והזמנות מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון 09-7670133. 

רכיבים אלרגניים: מוצרינו עשויים להכיל עקבות של חומרים אלרגניים הנמצאים בפס הייצור
החברים של גלי’ס
רוצים להתעדכן במבצעים? מלאו פרטיכם ולחצו שליחה
כתובתנו:
רחוב התע"ש 20 כפר סבא,
בית הפעמון
0

עגלת הקניות שלי

תמונה מוצר כמות מחיר מחיקה
סה"כ לתשלום: