כל מוצרי החלב - חלב ישראל מהדרין.
מאפים ועוגות שמכלים שוקולד או ממרח נוטלה - מכילים אבקת חלב נוכרי.
למגשי אירוח גורמה לארוע לחצו כאן
לקוחות יקרים- לפי הוראות משרד הבריאות המוצרים אינם מגיעים חמים ויש להערך לחימום המוצרים!
תפריט
09-7670133
רחוב התע"ש 20 כפר סבא
כשר חלבי
להזמנות חייגו: 09-767-0133
כתובתינו: רחוב התע"ש 20 כפר סבא

 

מגשי אירוח מהדרין

 

אירוע קטן או גדול, בבית או במשרד? חוגגים בר או בת מצווה? מזמינים חברים להרמת כוסית לכבוד השנה החדשה? מגשי אירוח איכותיים ומקסימים יוצרים אווירה חגיגית ומשמחת, וכמובן טעימה. מגשי אירוח חלבי מהדרין בטעמים נהדרים, מתוקים ומלוחים, זה כל מה שצריך לאירוע מושלם ואלגנטי שיעשיר את חווית האירוח. רוצים לדעת עוד על מגשי אירוח מהדרין? אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שלפניכם. 
 

מגשי אירוח מהדרין
מארחים? חוגגים יום הולדת עגול? מרימים כוסית במשרד ורוצים אוכל טוב ליד? או פינוקים לאהובים או חברים? מגשי אירוח במשלוח עד הבית הם בדיוק מה שצריך בשביל אירוע בלתי נשכח. לא צריך לדאוג, מה נגיש, איך נסדר? פשוט פותחים ומגישים. מגשי מיקס מלוחים, פס גבינות קיש, כריכוני בריאות, מיני סביח, לחמניות מיני אפויות בסגנון פריקסה. 

הכל כל-כך טעים ומסודר כל כך יפה. סלטים וחיתוכי ירקות, קינוחים, כריכונים, מיני מאפה מלוחים ומתוקים. שפע של מבחר גדול ועשיר שמרכיב אירוח מלא ומגוון. לחוויית אירוח מושלמת, אם זה במשרד, להרמת כוסית או ישיבות, או אירוע פרטי בבית עם משפחה וחברים, מזמינים מגוון מגשי אירוח חלבי מהדרין ומתפנקים.

כי אין כמו להתפנק עם מגוון עשיר של מגשי אירוח חלבי מהדרין באיכות משובחת ובמגוון רחב של טעמים. הכל כשר חלבי ולא משנה מה אוהבים, מגשי אירוח מלוחים או מתוקים, זהו פתרון איכותי לאירוח. 
 

מגשי אירוח חלבי מהדרין
עם אהבה לטעמים ותשוקה לאסתטיות, מגשי אירוח הם כיבוד מקסים עבור קהל לקוחות או אורחים מגוון. מגשי אירוח הם הזדמנות נהדרת ליהנות ממגוון רחב של טעמים. כאשר אוהבים לארח אך אין זמן או חשק להכין, פותחים, מגישים ו"קוצרים" מחמאות. ואפילו אין צורך במזלגות כי הכל זה פינגר פוד. מגשי האירוח יוצרים חוויה קולינרית של ממש, המשלבת טעם נפלא  עם אסתטיקה מרגשת. 

כל המנות המוגשות על מגשי האירוע נעשות בהקפדה מלאה על איכות בלתי מתפשרת ושימוש בחומרי גלם הכי איכותיים. כל אלו יוצרים חוויה מרגשת ומושלמת עבור כל אירוע. זהו פתרון מושלם להגשת אוכל באירועים קטנים או גדולים. 

 

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח להציע לכם את מגשי האירוח מהדרין שלנו. היצע עשיר ושפע רב של מאפים, כריכונים, סלטים, פסטות, קישים, לחמים, קינוחים מדהימים, מאכלים ללא גלוטן וטבעונים. נשמח לייעץ לכם ולעזר לכם לבחור בין מגשי האירוח המקסימים שלנו. הכל כשר חלבי.   

רכיבים אלרגניים: מוצרינו עשויים להכיל עקבות של חומרים אלרגניים הנמצאים בפס הייצור
החברים של גלי’ס
רוצים להתעדכן במבצעים? מלאו פרטיכם ולחצו שליחה
כתובתנו:
רחוב התע"ש 20 כפר סבא,
בית הפעמון
0

עגלת הקניות שלי

תמונה מוצר כמות מחיר מחיקה
סה"כ לתשלום: