כל מוצרי החלב - חלב ישראל מהדרין.
מאפים ועוגות שמכלים שוקולד או ממרח נוטלה - מכילים אבקת חלב נוכרי.
למגשי אירוח גורמה לארוע לחצו כאן
לקוחות יקרים- לפי הוראות משרד הבריאות המוצרים אינם מגיעים חמים ויש להערך לחימום המוצרים!
תפריט
09-7670133
רחוב התע"ש 20 כפר סבא
כשר חלבי
להזמנות חייגו: 09-767-0133
כתובתינו: רחוב התע"ש 20 כפר סבא


מגשי אירוח מיוחדים


מגשי אירוח גורמה – היכן ניתן לרכוש?
בין הדברים החשובים ביותר בתכנון אירוע, הוא נושא האוכל. הכיבוד הינו חלק מהותי ובלתי נפרד מהאירוע עצמו, ואף אירוע אינו שלם בלעדיו. התפריט משפיע רבות על אופי האירוע, וגם להיפך- יש להתאים אותו לאופי האירוע שאתם מעוניינים בו. לעתים קרובות, יש לרמת האוכל אף יכולת השפעה על הרושם שנוצר מהאירוע שלכם, כך שאוכל שהיה לא מוצלח, גם אם הוגש באירוע שמכל שאר הבחינות היה נעים ומיטבי, ייזכר לרעה וישפיע גם על הזיכרון הכללי מהאירוע. בעקבות כל הסיבות הללו, מומלץ להשקיע בבחירת האוכל שלכם באירוע, על מנת לשמור על רמה גבוהה ולפנק את האורחים שלכם. 
אחת האפשרויות הנוחות ביותר לכך, היא מגשי אירוח.

למה מגשי אירוח מומלצים כל כך?
מגשי אירוח מאפשרים פיתרון מושלם בדיוק עבור מי שרוצה לשמור על רמה גבוהה של האוכל המוגש באירוע שלו, אך גם לא מעוניין להשקיע בכך את מלוא הכוחות וההשקעה. מגשי אירוח הינם מגשים, המכילים ברוב המקרים סוג אחד של מאכל, בכמה תצורות או טעמים שונים.

למשל, ניתן למצוא מגשים של בורקסים, שחלקם ממולאים בגבינה, חלקם בתפוחי אדמה, וחלקם בתרד או בפטריות. בנוסף, ניתן למצוא גם מגשי אירוח שמציעים את אותו מאכל, אך מה שהופך אותם למגשי אירוח הוא מאפיין אחר שלהם- גודל מנה קומפקטי ונוח. המנות במגשי אירוח הינן מוקטנות, ובכך הן מאפשרות לאורחים לטעום מספר מנות, וליהנות יותר מהארוחה ומהמגוון. 
כך, מגשי אירוח מאפשרים חוויה מושלמת עבור האוחרים. גם עבור המארחים, מדובר באופציה קלה מאוד לתפעול ולארגון ביום האירוע, כך שכולם יוצאים מרוצים. 

אם אתם רוצים לשמור על האירוע שלכם גם מיוחד, וחשוב לכם שיזכרו אותו גם בעקבות אוכל הגורמה שהוגש בו, מומלץ לבחור באופציה של מגשי אירוח מיוחדים. תוכלו למצוא מגוון מנות ייחודיות כמו מגשי כרובית מטוגנת עם מטבלים, מגשים של מאכלים המוגשים בגביעים מעוצבים, ועוד.


גליס מגשי אירוח
אצלנו בגליס תוכלו למצוא את כל האופציות הללו, לצד רבות אחרות. אנו מציעים שירות כשר חלבי, של מגשי אירוח שמתאימים לכל הזדמנות. אז בין אם אתם מארגנים אירוע קטן במשרד, או מזמינים חבורה גדולה יחסית הביתה. מגשי אירוח הם הפתרון המושלם עבורכם, שיאפשר לכם לארח בשיא הסטייל, במינימום טרחה. כדי להכיר את המגוון העצום שלנו ולהתרשם מאיכות המנות המוצעות, תוכלו ללחוץ כאן. אנחנו מבטיחים שלא תתחרטו.

רכיבים אלרגניים: מוצרינו עשויים להכיל עקבות של חומרים אלרגניים הנמצאים בפס הייצור
החברים של גלי’ס
רוצים להתעדכן במבצעים? מלאו פרטיכם ולחצו שליחה
כתובתנו:
רחוב התע"ש 20 כפר סבא,
בית הפעמון
0

עגלת הקניות שלי

תמונה מוצר כמות מחיר מחיקה
סה"כ לתשלום: