כל מוצרי החלב - חלב ישראל מהדרין.
מאפים ועוגות שמכלים שוקולד או ממרח נוטלה - מכילים אבקת חלב נוכרי.
למגשי אירוח גורמה לארוע לחצו כאן
לקוחות יקרים- לפי הוראות משרד הבריאות המוצרים אינם מגיעים חמים ויש להערך לחימום המוצרים!
תפריט
09-7670133
רחוב התע"ש 20 כפר סבא
כשר חלבי
להזמנות חייגו: 09-767-0133
כתובתינו: רחוב התע"ש 20 כפר סבא

 

מגש אירוח בפתח תקווה


כל מה שצריך לדעת על מגשי אירוח בפתח תקווה

תקופת החגים היא תקופה עמוסה בהמון אירועים משפחתיים, אירועים בעבודה, מסיבות בגנים ובבתי הספר ועוד רבים אחרים. אם אתם בעיקר מתארחים אצל אחרים מדובר בעומס שניתן להצליח לעמוד בו, אבל אם אתם צריכים לארח...זה כבר מצריך התארגנות מסוג אחר. אבל מה אם היינו אומרים לכם שיש דרך אחת להקל באופן משמעותי על העומס לקראת אירוח אירועים? מדובר בהזמנת מגשי אירוח לאירועים- שיזינו את האורחים שלכם ויחסכו מכם זמן יקר. אז מהם היתרונות של מגשי אירוח, איזה סוגים יש ואיפה להזמין אותם?

 

מהם היתרונות של מגשי אירוח?

היתרון המשמעותי של הזמנת מגשי אירוח לאירועים שלכם הוא שזה חוסך לכם המון זמן וכוח. בעת אירוח של אירועים מכל הסוגים יש המון דברים שצריך לתכנן ולארגן לקראת, ואוכל הוא אחד הדברים שגוזלים הכי הרבה זמן- במיוחד כשמדובר בכמות רבה של אורחים שצריך לדאוג ולהאכיל אותם. כשאתם מזמינים מגשי אירוח, מתפנה לכם זמן לסידור וארגון הבית, לתוכן האירוע וכל דבר נוסף. ולא רק זה- גם בזמן האירוע לא תהיו לחוצים על לחתוך סלט שנגמר או להביא עוד ממרח- המגשים מסודרים ומתוכננים מראש לכמות האנשים שיגיעו, כך שתוכלו להסיר דאגה זו מליבכם. 

יתרון נוסף הוא שהזמנה של מגשי אירוח מאפשרת לבחור מספר של מוצרים מגוונים. כשאנחנו מכינים אוכל לבד אנחנו נעדיף לבחור מספר מצומצם של מנות להשקיע בהן. אבל כשמזמינים ממקום חיצוני מגשים- אפשר לבחור כמה מכל סוג ובכך ליצור שולחן חגיגי עם מלא טעמים!

 

סוגי מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להכיל מגוון רחב של דברים! מסנדוויצ'ים וטורטיות קטנות שנאכלות בביס, דרך גביעי מעדנים וסלטים ועד לקינוחים אישיים מתוקים- תוכלו לבחור איזה סוג אוכל אתם רוצים לשים על השולחן שלכם, וגם לא להתפשר רק על סוג אחד.

 

מגשי אירוח חלבי פתח תקווה – אצלנו בגל'יס

מחפשים מאיפה ניתן להזמין ולרכוש מגשי אירוח מיוחדים בפתח תקווה? אנחנו בגלי'ס נשמח לספק לכם מגוון רחב של מגשים מסוגים שונים. תוכלו למצוא אצלנו כריכים, מאפים, מנות עיקריות, סלטים, קינוחים ועוד- כולם נעשו באהבה גדולה ומחומרי גלם איכותיים. 

אם אתם צריכים עזרה בלהרכיב את התפריט המושלם לאירוע שלכם- גם בזה נשמח לעזור. צרו איתנו קשר באתר או בטלפון ואנו נספק לכם שירות אישי ומקצועי. האירוע שלכם הוא בראש סדר העדיפויות שלנו!

רכיבים אלרגניים: מוצרינו עשויים להכיל עקבות של חומרים אלרגניים הנמצאים בפס הייצור
החברים של גלי’ס
רוצים להתעדכן במבצעים? מלאו פרטיכם ולחצו שליחה
כתובתנו:
רחוב התע"ש 20 כפר סבא,
בית הפעמון
0

עגלת הקניות שלי

תמונה מוצר כמות מחיר מחיקה
סה"כ לתשלום: