כל מוצרי החלב - חלב ישראל מהדרין.
מאפים ועוגות שמכלים שוקולד או ממרח נוטלה - מכילים אבקת חלב נוכרי.
למגשי אירוח גורמה לארוע לחצו כאן
לקוחות יקרים- לפי הוראות משרד הבריאות המוצרים אינם מגיעים חמים ויש להערך לחימום המוצרים!
תפריט
09-7670133
רחוב התע"ש 20 כפר סבא
כשר חלבי
להזמנות חייגו: 09-767-0133
כתובתינו: רחוב התע"ש 20 כפר סבא

 

מגשי אירוח בהרצליה
 

כל הסוגים של מגשי אירוח - הרצליה

יש לילדים שלכם מסיבת יום הולדת בקרוב בה הם רוצים להזמין את כל החברים שלהם? או שאתם מארחים ארוחת חג למשפחה המורחבת? מדובר באירועים משמחים שאנחנו כמובן שמחים לתכנן ולקחת חלק בהם, אבל אין ספק שזה דורש התארגנות והכנה רבה. צריך לסדר ולקשט את מקום האירוח, לדאוג לאווירה ולמוזיקה, וכמובן- להכין כמות אוכל שתהיה גם טעימה, גם מגוונת וגם מספקת. 

אבל אם זה לחוץ לכם- אנחנו נהיה האחרונים שנשפוט. קשה לבשל כל כך הרבה אוכל בתוך שגרת החיים העמוסה שלנו. זוהי הסיבה לכך בשנים האחרונות הזמנת מגשי אירוח מראש הפכה לפופולרית ביותר בכל רחבי הארץ. בדרך זו אתם מספקים אוכל ברמה גבוהה לאירוע שלכם- ללא מאמץ מיותר. אז איזה סוגים שונים של מגשי אירוח ניתן להזמין ואיפה מומלץ לעשות זאת?

 

סוגי מגשי האירוח השונים

תחום מגשי האירוח הוא תחום מגוון מאוד וניתן למצוא סוגים רבים של אוכל ומטבחים שאפשר להזמין ישר אל האירוע שלכם.

מגש האירוח הקלאסי הוא מגש עם כריכים קטנים במילויים משתנים- ירקות, גבינות, ביצים ועוד. ניתן למצוא כל מיני וריאציות על הכריכים האלה- אם זה מיני טורטיות, כריכי קרואסון, מיני בורגרים וכדומה. חוץ מכריכים, בתחום הפחמימות אפשר למצוא קישים מושקעים, פיצות, בורקסים מלוחים, פוקאצ'ות, ברוסקטות ועוד המון סוגים אחרים!

אם אתם מחפשים מגשי אירוח מושקעים במיוחד, אפשר למצוא מגשים עם תבשילים, ירקות ממולאים, פלטת גבינות ואפילו דגים שלמים. לצידם ניתן לבחור בירקות חתוכים, סלטים מסוגים שונים שמגיעים כמנות אישיות בגביעים, לחמים וממרחים.

גם בגזרת המתוקים לא חסר- תוכלו למצוא עוגות אישיות, מאפים מתוקים, מוסים, מוזלי, פחזניות ופלטה של פירות העונה. כל אחד מהם מגיע במגוון טעמים- שוקולד, וניל, כרמל, גבינה ועוד!

 

איפה מומלץ להזמין מגשי אירוח בהרצליה?

אז השתכנעתם שאתם רוצים להזמין מגשי אירוח לאירוע הקרוב והמשמח שלכם? עכשיו רק צריך למצוא מאיפה! למזלכם אצלנו בגלי'ס אנחנו מספקים בדיוק שירות מהסוג הזה. אנו מספקים סוגים רבים של מגשים כשר חלבי לאירועים שונים: ימי הולדת, בריתות, ימי נישואין, חגים ועוד. חווית הלקוח חשובה לנו ביותר ולכן אנו נשמח להעניק לכם שירות וליווי אישי מרגע בניית התפריט, דרך ההזמנה ועד ההגעה אל השולחן החגיגי שלכם! לפרטים נוספים מוזמנים ליצור איתנו קשר פה באתר או בטלפון. מצפים לשמוע מכם בקרוב!

רכיבים אלרגניים: מוצרינו עשויים להכיל עקבות של חומרים אלרגניים הנמצאים בפס הייצור
החברים של גלי’ס
רוצים להתעדכן במבצעים? מלאו פרטיכם ולחצו שליחה
כתובתנו:
רחוב התע"ש 20 כפר סבא,
בית הפעמון
0

עגלת הקניות שלי

תמונה מוצר כמות מחיר מחיקה
סה"כ לתשלום: