כל מוצרי החלב - חלב ישראל מהדרין.
מאפים ועוגות שמכלים שוקולד או ממרח נוטלה - מכילים אבקת חלב נוכרי.
למגשי אירוח גורמה לארוע לחצו כאן
לקוחות יקרים- לפי הוראות משרד הבריאות המוצרים אינם מגיעים חמים ויש להערך לחימום המוצרים!
תפריט
09-7670133
רחוב התע"ש 20 כפר סבא
כשר חלבי
להזמנות חייגו: 09-767-0133
כתובתינו: רחוב התע"ש 20 כפר סבא


מגשי אירוח בנתניה


למה כדאי להזמין מגשי אירוח בנתניה?

בין אם אתם חוגגים יום הולדת, ברית, בר מצווה או יום נישואין- חגיגה זו לא תהיה שלמה ללא אוכל טעים שמוגש לצידה. מסיבה זו קיים שירות הזמנת מגשי אירוח- מגשים מלאים בכל טוב מכל הסוגים שמגיעים ישר אליכם. כריכים, סלטים, קישים ועוגות-תוכלו לטעום מכל אלה באירוע שלכם!

 

יתרונות בהזמנת מגשי אירוח

יש יתרונות רבים בהזמנת מגשי אירוח לאירוע שלכם. החלטנו לבחור כמה מרכזיים ולהציג אותם כאן:

  • חיסכון בזמן: לבשל מספר רב של מנות מצריך כמה שעות טובות של עבודה מאומצת. כשמזמינים מגש אירוח- הזמן הזה יכול להיות מושקע לדברים אחרים- אם זה לארגון האירוע או לחיים עצמם.
  • חיסכון בכסף: כשאנחנו מכינים מספר רב של מנות המון פעמים אנחנו קונים יותר מצרכים ממה שנדרש. ככה זה, לפעמים צריך למנה כמה גבעולים של בצל ירוק ואנחנו נאלצים לקנות חבילה שלמה...
    כשמזמינים מגש אירוח- אתם מזמינים בדיוק את מה שאתם צריכים ובכמות שאתם צריכים, במחירים נוחים וקבועים!
  • מגשים מגוונים: כשאנחנו מארחים אנחנו בדרך כלל מגבילים את עצמנו למספר מסויים של מנות. אבל אם אתם מזמינים מגשי אירוח לאירוע שלכם- אתם יכולים לבחור כמה מנות שתרצו, וכך ליצור ארוחה חגיגית שמלאה בכל טוב!
  • אוכל איכותי: עם כל הכבוד לבישול ביתי, לפעמים צריך לתת למקצוענים לעשות את העבודה שלהם. כשאתם מזמינים מגשי אירוח אתם יכולים להיות בטוחים שהאוכל יהיה טעים, איכותי ומשביע!
  • נוחות בהזמנה ובקבלת המשלוח: את ההזמנה ניתן לבצע בקלות בטלפון או באתר מראש, ואז אתם לא צריכים לדאוג לשום דבר אחר- אתם כבר תקבלו את המגשים בזמן ישירות עד לביתכם או למקום האירוע שבחרתם!

כל היתרונות האלה מצטברים אל המסקנה המובנת מאליה- הזמנת מגשי אירוח היא דרך יעילה לעזור לכם באירוח ובשדרוג החגיגה!

 

איפה להזמין מגשי אירוח – נתניה והסביבה?

אם אתם מחפשים מגשי אירוח איכותיים מהמטבח הכשר החלבי באיזור של נתניה- אתם לא צריכים לחפש רחוק מדי. אצלנו בגלי'ס, בית קפה וקונדיטוריה, אנחנו מספקים כבר שנים מגשי אירוח מיוחדים לאירועים קטנים וגדולים. אנו נשמח להתאים לכם באופן אישי את המגשים הנכונים ביותר לאירוע שלכם ולחסוך לכם זמן וכוח- מה שישאיר לכם מקום להנות באמת מהאירוע שלכם. להזמנות, שאלות וכל דבר אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באמצעות האתר או בטלפון, ואנו נחזור אליכם בהקדם!

רכיבים אלרגניים: מוצרינו עשויים להכיל עקבות של חומרים אלרגניים הנמצאים בפס הייצור
החברים של גלי’ס
רוצים להתעדכן במבצעים? מלאו פרטיכם ולחצו שליחה
כתובתנו:
רחוב התע"ש 20 כפר סבא,
בית הפעמון
0

עגלת הקניות שלי

תמונה מוצר כמות מחיר מחיקה
סה"כ לתשלום: