כל מוצרי החלב - חלב ישראל מהדרין.
מאפים ועוגות שמכלים שוקולד או ממרח נוטלה - מכילים אבקת חלב נוכרי.
למגשי אירוח גורמה לארוע לחצו כאן
לקוחות יקרים- לפי הוראות משרד הבריאות המוצרים אינם מגיעים חמים ויש להערך לחימום המוצרים!
תפריט
09-7670133
רחוב התע"ש 20 כפר סבא
כשר חלבי
להזמנות חייגו: 09-767-0133
כתובתינו: רחוב התע"ש 20 כפר סבא

 

מגשי אירוח לאירועים קטנים


החיים מלאים ברגעים מיוחדים אותם אנחנו רוצים לשמר ולחגוג בחברתם של הקרובים לנו ביותר. מסיבות ואירועים הם הדרך שלנו לצאת רגע משגרת חיי היומיום שלנו ולשים סימנייה בספר של החיים שלנו. לפעמים באירועים מסוג זה אנחנו לא צריכים יותר מלהיות מוקפים בחברים ובקרובי המשפחה שלנו, אבל אין ספק שיש דבר אחד שהופך את האירועים האלה להרבה יותר טובים. אנחנו כמובן מדברים על אוכל! 
 

אבל לא תמיד יש לנו כוח וזמן לבשל ולהרים ארוחה בכמויות שמתאימות לכל האנשים שהזמנו. אבל אל דאגה, במיוחד לצורך זה נוצרו מגשי האירוח. באמצעות הזמנה של מספר מגשים מסוגים שונים תוכלו לסגור לעצמכם פינה ולהתרכז במה שחשוב באמת- להנות מהחגיגה שלכם!

אז לאיזה אירועים אפשר להזמין מגשי אירוח, האם הם מתאימים גם לילדים ומאיפה מומלץ להזמין אותם? קראו את המאמר שלפניכם ותקבלו את כל התשובות!

 

לאיזה אירועים מומלץ להזמין מגשי אירוח?

בגלל שמגשי אירוח יכולים להיות מגוונים מאוד מבחינת הסגנון שלהם- הם יכולים להתאים למגוון אירועים רחב. אפשר להזמין מגשי אירוח לימי הולדת שיכללו סוגים רבים של עוגות ועוגיות מתוקות. אפשר לשלב אותן עם מגש של מאפים מלוחים ויש לכם יום הולדת משמח ורב גוני. גם כשמדובר באירוע בעל מעמד משמעותי יותר, כגון בר או בת מצווה, יש מגשים שיכולים להתאים. מגשי אירוח לבר מצווה יכולים לכלול כריכונים עם גבינות וירקות, ירקות אנטי פסטי, פלפלים ממולאים, קישים, מגוון של סלטים מרעננים ועוד. מדובר בארוחה שלמה בה כל אורח יוכל למצוא מה לאכול.

יש כמובן גם אירועים נוספים! ניתן להזמין מגשי אירוח לברית, לאירועים במשרד, לארוחות חג, לימי נישואין ועוד. לכל חגיגה ניתן להתאים את המגשים הנכונים ביותר לאווירה שבה.

 

האם מגשי אירוח מתאימים גם לילדים?

התשובה היא שכן! מגשי אירוח יכולים להתאים למבוגרים ולילדים כאחד. יש כמובן דברים שילדים אוהבים יותר ואפשר להתאים להם מגשים אלה במיוחד. בגזרת המתוקים לדוגמא, מגשי אירוח לילדים יכולים להיות מגשי כדורי שוקולד, מגשי רוגלך, מגשי קרמבו מיוחדים ועוד. בגזרת המלוחים- ילדים בטח יהנו ממגשי מיני פיצות, פסטות וכדומה. אנו ממליצים כמובן גם לספק להם לצד אלה מגשי ירקות, כי בכל זאת- כדאי לשמור על הבריאות!

 

מגשי אירוח לאירועים קטנים – רק אצל גלי'ס

מחפשים מגשי אירוח ליום הולדת, לחג או לשלל אירועים משמחים אחרים? אתם לא צריכים ללכת רחוק מדי- ניתן להזמין אותם ממש פה. אצלנו בגלי'ס אנו מספקים מגשי אירוח כשר חלבי מכל הסוגים למגוון אירועים. אנו מייצרים את כל האוכל מחומרי הגלם הטובים והטריים ביותר בכדי שהאירוע שלכם יהיה טעים ואיכותי! מוזמנים להציץ בקטלוג מגשי האירוח שלנו ולבחור איזה מהמגשים בא לכם.

רכיבים אלרגניים: מוצרינו עשויים להכיל עקבות של חומרים אלרגניים הנמצאים בפס הייצור
החברים של גלי’ס
רוצים להתעדכן במבצעים? מלאו פרטיכם ולחצו שליחה
כתובתנו:
רחוב התע"ש 20 כפר סבא,
בית הפעמון
0

עגלת הקניות שלי

תמונה מוצר כמות מחיר מחיקה
סה"כ לתשלום: