כל מוצרי החלב - חלב ישראל מהדרין.
מאפים ועוגות שמכלים שוקולד או ממרח נוטלה - מכילים אבקת חלב נוכרי.
למגשי אירוח גורמה לארוע לחצו כאן
לקוחות יקרים- לפי הוראות משרד הבריאות המוצרים אינם מגיעים חמים ויש להערך לחימום המוצרים!
תפריט
09-7670133
רחוב התע"ש 20 כפר סבא
כשר חלבי
להזמנות חייגו: 09-767-0133
כתובתינו: רחוב התע"ש 20 כפר סבא


מגשי אירוח לאירועים שונים


מנות קטנות לאירועים גדולים. אין דבר מקסים יותר ממגשי אירוח עליהם מוגש מגוון רחב ועשיר של מנות קטנות וטעימות, מסודרות באופן אסתטי ומרשים. מגשי אירוח משדרגים כל אירוע ומפגש. אירוע במשרד או בחברה, פינוקים לעובדים או הרמת כוסית, מגשי אירוח הם בדיוק מה שצריך בשביל שהאירוע יהיה מכובד ונעים. כל הפרטים על מגשי אירוח לחברות, עסקים ומשרדים, אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם. 
 

מגשי אירוח למשרד
בחירת כיבוד למשרד אפשר לעשות לפי מספר קריטריונים. בהתאם למספר המשתתפים, לסוג האירוע, לאופיו ולשעה בה הוא מתקיים. יש הזדמנויות רבות בהן מזמינים מגשי אירוח למשרד. בהרמת כוסית, מגשי אירוח לישיבות, בימי גיבוש, באירוח של עמיתים עבודה, במפגש עם לקוחות פוטנציאליים ועוד. 

משרדים רבים מזמינים מגשי אירוח לאירוע חברה מסוגים שונים כגון פלטות גבינות, מגשי פירות, מאפים, כריכים ועוד. מגשי אירוח לחברות מגיעים במגוון אפשרויות הולך וגדל ולכל אירוע אפשר למצוא את הכיבוד המתאים לו.

אם מדובר בישיבת בוקר חגיגית מומלץ להזמין כיבוד קל כגון פלטת גבינות, מגשי עוגות ופלטת פירות. בבוקר לא אוכלים ארוחות כבדות וצריך גם להמשיך ולעבוד לאחר מכן. אוכל כבד עלול לעייף את העובדים ולהכביד עליהם ורבים יתקשו להמשיך ולתפקד בערנות וביעילות.
 

מגשי אירוח לעסקים
עסקים וחברות אשר מציינים אירוע כלשהו, הרמת כוסית, טקס העובד המצטיין, פרידה מאחד העובדים או יום הולדת מזמינים מגשי אירוח לעסקים. זהו פתרון מצוין. באירועי חברה לא יושבים סביב שולחנות והרבה יותר נעים לאכול תוך כדי התרועעות עם החברים לעבודה. נהנים מאוכל טעים ומדברים עם קולגות ובאווירה משוחררת וכיפית מציינים את האירוע.

אם הכיבוד מיועד לצהרים, מגשי אירוח לאירועים עסקיים יכולים להיות בסגנון של ארוחה. אפשר להזמין קישים ופשטידות, סלטים וממולאים ועוד. אם הוזמנו גם אורחים מחו"ל ורוצים להציע להם כיבוד יוקרתי ומרשים, כדאי להזמין מגשי אירוח בסגנונות שונים ומגוונים, כולם טעימים ביותר ושובים את העין בעיצוב המשמח והיפיפה שלהם. 

במידה ועורכים ישיבת צוות באמצע יום העבודה, כדאי להזמין כיבוד טעים וקליל והרבה שתייה. כיבוד קל יצור אוירה נעימה, לא יכביד ולא יגזול זמן על אכילה.

 

השקעה בכיבוד אשר מזמינים לאירוע עסקי במשרד הוא השקעה משתלמת. בין אם מדובר בעובדים או בלקוחות, מגשי אירוח תמיד נותנים תחושה של השקעה ותשומת לב. האווירה תהפוך בכל מקום לאווירה טובה והמשרד למקום שכיף לעבוד בו וכיף להגיע אליו.


מציינים אירוע במשרד ורוצים להזמין מגשי אירוח? מרימים כוסית לכבוד ראש השנה ורוצים כיבוד ליד? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנו נכין עבורכם את הפתרון הקולינרי המושלם. נשמח לסייע לכם בבחירת התפריט ולהציע לכם שפע של מנות נפלאות, עשויות כולן מחומרי גלם איכותיים וטריים, בעיצוב אסתטי ומקסים. 

רכיבים אלרגניים: מוצרינו עשויים להכיל עקבות של חומרים אלרגניים הנמצאים בפס הייצור
החברים של גלי’ס
רוצים להתעדכן במבצעים? מלאו פרטיכם ולחצו שליחה
כתובתנו:
רחוב התע"ש 20 כפר סבא,
בית הפעמון
0

עגלת הקניות שלי

תמונה מוצר כמות מחיר מחיקה
סה"כ לתשלום: