כל מוצרי החלב - חלב ישראל מהדרין.
מאפים ועוגות שמכלים שוקולד או ממרח נוטלה - מכילים אבקת חלב נוכרי.
למגשי אירוח גורמה לארוע לחצו כאן
לקוחות יקרים- לפי הוראות משרד הבריאות המוצרים אינם מגיעים חמים ויש להערך לחימום המוצרים!
תפריט
09-7670133
רחוב התע"ש 20 כפר סבא
כשר חלבי
להזמנות חייגו: 09-767-0133
כתובתינו: רחוב התע"ש 20 כפר סבא

 

מגשי אירוח מתוקים פרווה

 

הדרך הנפלאה לשדרג כל אירוע הם מגשי אירוח. אוכל טוב הוא מפתח לכל אירוע מוצלח, וכשהוא מוגש באופן אסתטי ומרשים הוא יוצר אווירה נעימה, מקרבת ופתוחה. לכן, כאשר מתכננים אירוע כלשהו, בין אם זה יום הולדת למישהו קרוב ואהוב, פגישת עבודה חשובה, או מזמינים חברים בערב בכיף, מגשי אירוח פרווה הם ללא ספק בחירה מעולה ליצירת מפגש איכותי. כל הפרטים על אירוח נפלא עם מגשי אירוח פרווה במאמר שלפניכם. 
 

מגשי אירוח פרווה
מגשי אירוח פרווה הופכים את האירוח לקליל ונוח יותר לתכנון מכל אופציה אחרת. לטרוח במטבח וגם לארח זה עלול לעיתים להיות מאוד מעייף. כשמזמינים מגשי אירוח הכל כבר מוכן, רק לפתוח ולהגיש. שלא לדבר על איכות האוכל. 

מגשי אירוח פרווה טומנים בחובם אפשרויות רבות לקהלים מגוונים. עבור שומרי הכשרות מגשי אירוח פרווה מאפשרים שילובים רבים של קינוחים מפנקים ועשירים, ורגישים ללקטוז וטבעונים ישמחו לדעת כי המנות אינן חלביות.

אירוח פרווה נחשב לאירוח ברמה גבוהה כבר הרבה זמן. האיכות הגבוהה של חומרי הגלם, בחירה בפירות ובירקות טריים ושיטות אפיה ובישול מתקדמות הופכים את האירוע לבלתי נשכח. מגשי אירוח פרווה משתלבים בכל אירוע באופן מושלם. 
 

מגשי אירוח מתוקים פרווה
תחליפי החלב וחומרי הגלם בהם משתמשים כיום שודרגו באופן משמעותי בלי להתפשר על הטעם. קצפת צמחית מסוגלת לעשות פלאים ולהפוך קינוח פרווה לטעים, עשיר ומפנק. מגשי אירוח מתוקים פרווה מתאימים לכל מי שבוחר שלא לקנח בקינוחים על טהרת החלב, אך שאינו מתפשר על הטעם. הטעם נפלא והקינוחים מעולים ויגרמו לכל מי שיטעם אותם ללקק את האצבעות.

בכל אירוע כדאי שיהיו מתוקים. בין אם זה אירוע משפחתי או עסקי, גדול ונוצץ או קטן ואינטימי, יום הולדת או הרמת כוסית במשרד, מגשי אירוח מתוקים פרווה משאירים אצל האורחים טעם של עוד ויוצרים ניגודיות טעימה בין המלוח למתוק. הביס המתוק "סוגר" את הארוחה.

בכל מקרה כדאי לצרף למגשי המתוקים גם מגש עם פירות העונה. פירות גם הם נחשבים לקינוחי פרווה והם תמיד מתקבלים בשמחה ומשתלבים בהרמוניה בכל סגנון של אירוע ועם כל תפריט. 

 

חוגגים אירוע ורוצים להזמין מגשי אירוח פרווה? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנו ניצור עבורכם את החוויה הקולינרית המושלמת לאירוע. נשמח לסייע לכם בבחירת התפריט ולהציע לכם שפע רב של מנות נפלאות, עשויות כולן מחומרי גלם איכותיים וטריים. 

רכיבים אלרגניים: מוצרינו עשויים להכיל עקבות של חומרים אלרגניים הנמצאים בפס הייצור
החברים של גלי’ס
רוצים להתעדכן במבצעים? מלאו פרטיכם ולחצו שליחה
כתובתנו:
רחוב התע"ש 20 כפר סבא,
בית הפעמון
0

עגלת הקניות שלי

תמונה מוצר כמות מחיר מחיקה
סה"כ לתשלום: