כל מוצרי החלב - חלב ישראל מהדרין.
מאפים ועוגות שמכלים שוקולד או ממרח נוטלה - מכילים אבקת חלב נוכרי.
למגשי אירוח גורמה לארוע לחצו כאן
לקוחות יקרים- לפי הוראות משרד הבריאות המוצרים אינם מגיעים חמים ויש להערך לחימום המוצרים!
תפריט
09-7670133
רחוב התע"ש 20 כפר סבא
כשר חלבי
להזמנות חייגו: 09-767-0133
כתובתינו: רחוב התע"ש 20 כפר סבא


מגשי אירוח רעננה


חוגגים אירוע? מרימים כוסית לכבוד השנה החדשה? מארחים בבית או נפגשים עם לקוחות במשרד? כשאתם שואפים לאירוח מושלם, מגשי אירוח  יכולים להגשים לכם את החלום. לשמח, לרגש וליצור אווירה ייחודית וחגיגית. על מגשי אירוח רעננה אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.  
 

מגשי אירוח ברעננה
לאירועים מיוחדים, שמחים ומרגשים ברעננה מומלץ להזמין מגשי אירוח יפים וטעימים שעושים את כולם מאושרים. המארחים זוכים למחמאות והאורחים נהנים מחוויה ייחודית של אוכל, אסתטיקה וטעמים. 

מגשי אירוח ברעננה יוצרים אווירה איכותית בסטנדרטים גבוהים ובהתאמה מושלמת לאירוע ולאורחים. מגשי אירוח רעננה הם פתרון מושלם לכל סוג אירוע או מפגש. 

זו יכולה להיות ישיבה דחופה במשרד, כשאף אחד לא הספיק לאכול צהרים, מזמינים מגשי אירוח רעננה, אוכלים ונהנים. נפגשים עם חברים בבית, מרימים כוסית, מזמינים מגשי אירוח טעימים ומדהימים ביופיים והם עושים את העבודה. לא צריך להתאמץ ו"לשבור את הראש" מה להגיש. מזמינים והכל מגיע מסודר ויפה להפליא.  

מגשי אירוח חלבי ברעננה הם פתרון מושלם שקולע לטעמם של כולם עם מבחר מגוון של מנות לכל סוגי ההעדפות, צמחונים, טבעונים ורגישים לגלוטן, כולם יוכלו למצוא לעצמם טעמים נפלאים. מגשי אירוח יוצרים תנועה ודינאמיקה, לא צריך לשבת ליד שולחן אלא אפשר להסתובב, לטעום ולהיפגש. 
 

קייטרינג חלבי ברעננה
חוגגים אירוע גיבוש לעובדים ברעננה? עושים מסיבת יום הולדת לילד? נפגשים עם חברים? דבר אחד אפשר להוריד מהראש, את הכיבוד. אפשר לבלות בכיף ולהיות חלק מהאירוע כשאת נטל הכנת המזון לאורחים עושים עם קייטרינג חלבי ברעננה.  

ספק אחד ויש לכם את כל מה שצריך. צוות מקצועי ואדיב ללא פשרות ומגשי אירוח מפתיעים ומגוונים בטעמים מעוררי השראה וניחוחות של בישולים. כל זאת תוך מתן דגש על חומרי גלם איכותיים וטריים המשלבים ידע עשיר, טעם טוב וסגנון מובחר.

שירותי קייטרינג חלבי מותאמים לכל אירוע, לא צריך להתאמץ ולא צריך לצאת מהבית. אפשר לארח בשמחה ובנוחות ולפנק את האורחים בטעמים איכותיים. אוכל אסטתי ובטעמים נפלאים היוצר בדיוק את האירוע עליו חולמים. קייטרינג המשלב תפריט חלבי עשיר, יצירתיות וצוות מקצועי.

 

מחפשים קייטרינג כשר חלבי? מגשי אירוח ברעננה? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנו ניצור עבורכם את החוויה הקולינרית המושלמת לאירוע. נשמח לסייע לכם בבחירת התפריט ולהציע לכם שפע רב של מנות נפלאות, עשויות כולן מחומרי גלם איכותיים וטריים. מלוחים? מתוקים? גם וגם? דברו איתנו.

רכיבים אלרגניים: מוצרינו עשויים להכיל עקבות של חומרים אלרגניים הנמצאים בפס הייצור
החברים של גלי’ס
רוצים להתעדכן במבצעים? מלאו פרטיכם ולחצו שליחה
כתובתנו:
רחוב התע"ש 20 כפר סבא,
בית הפעמון
0

עגלת הקניות שלי

תמונה מוצר כמות מחיר מחיקה
סה"כ לתשלום: