כל מוצרי החלב - חלב ישראל מהדרין.
מאפים ועוגות שמכלים שוקולד או ממרח נוטלה - מכילים אבקת חלב נוכרי.
למגשי אירוח גורמה לארוע לחצו כאן
לקוחות יקרים- לפי הוראות משרד הבריאות המוצרים אינם מגיעים חמים ויש להערך לחימום המוצרים!
תפריט
09-7670133
רחוב התע"ש 20 כפר סבא
כשר חלבי
להזמנות חייגו: 09-767-0133
כתובתינו: רחוב התע"ש 20 כפר סבא

משלוחי קייטרינג חלבי בתל אביב

בעבר הלא רחוק אנשים נאלצו לבלות שעות רבות בבישולים לקראת ארוחת חג או אירועים מיוחדים. כיום, כל אחד יכול להמשיך בשגרת חייו וליהנות ביום האירוע מטעמים נפלאים של מאכלים שהוזמנו במסגרת קיטריינג חלבי לאירועים בתל אביב או בכל מקום אחר ברחבי הארץ.

קייטרינג חלבי בתל אביב- משלוחי קייטרינג חלבי בתל אביב
ישנה אפשרות להזמין משלוחים של קייטרינג חלבי בעיר תל אביב וליהנות ממנות ביתית או מנות גורמה באירוע אותם אתם עורכים. משלוח קייטרינג יכול להיות למטרות ישיבה או פגישה מיוחדת במקום העבודה או עם אנשי עסקים מחו"ל, קייטרינג חלבי לאירוע קטן של כל המשפחה בבית הפרטי ועוד. העובדה שקיימת אפשרות של משלוחי קייטרינג, היא שהופכת את ההזמנה של השירות לאטרקטיבית יותר, שכן האוכל מגיע אל הלקוח במהירות ומגיע אליו בתנאים האופטימאליים, אם מבחינת טמפרטורות שימור גבוהות או נמוכות והאפשרות שמא האוכל יישפך בדרך ליעד או שהוא יגיע לא טרי לא קיימת.

קייטרינג לאירועים חלבי בתל אביב
אפשרות נוספת היא הזמנת קייטרינג חלבי בתל אביב לכל סוגי האירועים. אם מדובר על אירוע חתונה, שבת חתן, בריתות ובת/בר מצווה. המאכלים האיכותיים והטריים מגיעים בכלים מיוחדים ביום ובשעה בה אתם מעוניינים. יש לקחת בחשבון שיש אפשרות של התאמת הקייטרינג לסוג האירוע, אם מבחינת כלים ואם מבחינת הצעה של התפריטים החלביים המוצעים לקהל המוזמנים באירוע. בנוסף, ניתן לבקש מהחברה להתאים את התפריט לתקציב שקיים ברשותו של הלקוח וכך למנוע מצב של אי נעימות.

קיטריינג חלבי בתל אביב
נכון להיום יש אפשרות להזמין מגשי אירוח חלבי בתל אביב מלאי כריכים צבעוניים וטעימים, קישים, מגשי סלטים, מוזלי, קציצות, גבינות משק וזוהי רק תחילת הרשימה. בנוסף, יש לברר עם חברה שמציעה קייטרינג חלבי לאירועים בתל אביב, האם היא מציעה תפריטים מיוחדים לסוגים שונים של אירועים, תפריטים לחגי ישראל, תפריטים ספציפיים של קינוחים ו/או מלוחים ועוד. חברת קייטרינג מקצועית תמיד תאפשר ללקוח התאמה אישית של תפריטים, אך גם תציע לו תפריטים שמותאמים לסוגים שונים של אירועים ותספק לו אותם בצורה המהירה והמקצועית ביותר.

מחפשים שירותי קייטרינג חלבי בתל אביב? מעוניינים בתפריטים יצירתיים שיכניסו צבע, ריח וטעמים חדשים לאירוע שלכם? התקשרו עוד היום אל גלי'ס בטלפון 09-7670133 או השאירו את פרטי ההתקשרות שלכם בטופס צור קשר ואנחנו נהפוך את האירוע שלכם לחגיגת טעמים
 
רכיבים אלרגניים: מוצרינו עשויים להכיל עקבות של חומרים אלרגניים הנמצאים בפס הייצור
החברים של גלי’ס
רוצים להתעדכן במבצעים? מלאו פרטיכם ולחצו שליחה
כתובתנו:
רחוב התע"ש 20 כפר סבא,
בית הפעמון
0

עגלת הקניות שלי

תמונה מוצר כמות מחיר מחיקה
סה"כ לתשלום: