כל מוצרי החלב - חלב ישראל מהדרין.
מאפים ועוגות שמכלים שוקולד או ממרח נוטלה - מכילים אבקת חלב נוכרי.
למגשי אירוח גורמה לארוע לחצו כאן
לקוחות יקרים- לפי הוראות משרד הבריאות המוצרים אינם מגיעים חמים ויש להערך לחימום המוצרים!
תפריט
09-7670133
רחוב התע"ש 20 כפר סבא
כשר חלבי
להזמנות חייגו: 09-767-0133
כתובתינו: רחוב התע"ש 20 כפר סבא
אם את מתגוררים בהוד השרון או בערים בסביבות עיר זו והחלטתם שאתם מעוניינים לערוך אירוע בשעות הבוקר, הצהרים או הערב, אירוע שישרה אווירה מיוחדת וטעמים בלתי נשכחים, בוודאי תשמחו לשמוע על שירות קייטרינג חלבי בהוד השרון.

קייטרינג חלבי לאירועים בהוד השרון

הבחירה הראשונה של רוב האנשים צריכה להיות באם הם מעוניינים בקייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי לאירועים בהוד השרון. שירות קייטרינג חלבי בהוד השרון מתאים לכל אירוע בכל שעה, מציע מגוון קולינארי נרחב של תפריטים ומגוון סוגי מזון. בנוסף, מכיוון שבשנים האחרונות רבים מעדיפים מאכלים קלילים יותר וזאת בגלל שמירה על המשקל ועל הבריאות, העדפה הראשונית היא מאכלים חלביים וקלילים ועל כן הם מזמינים מגשי אירוח חלבי בהוד השרון, או לחילופין הם מחליטים ליצור קשר עם חברת קייטרינג חלבי שמבצעות משלוחים למשרדי החברה או לאירועים בבתים פרטיים.

קייטרינג חלבי לאירועים בהוד השרון - כל היתרונות בקייטרינג אחד
חשוב להקפיד ולהזמין קייטרינג חלבי באזור שמקורב לאזור בו אתם מתכננים לערוך את האירוע וזאת על מנת שהאוכל יגיע בשיא הטריות שלו. היתרונות המרכזיים של משלוחי קייטרינג חלבי בהוד השרון או קייטרינג חלבי לאירועים בהוד השרון הם:
  • התאמה מלאה- התפריטים החלביים מתאימים לכל שעה ולכל אירוע.
  • נגישות- קייטרינג חלבי יתאים וישביע את כולם, גם את חובבי הבשר.
  • קינוחים- כיוון שמדובר על מטבח חלבי, ישנן אפשרויות רבות של קינוחים חלביים.
  • קלילות- תחושת קלילות גם לאחר הארוחה. פעמים רבות מתקבלת הזמנה של מגשי אירוח חלבי בהוד השרון לפגישה של הנהלת חברה, או משלוחי קייטרינג חלבי בהוד השרון לאירועים פרטיים שונים.


קייטרינג חלבי לאירועים- הבחירה הנכונה
חשוב לבחור חברת קייטרינג לאירועים בהוד השרון או בסביבה בה אתם מתגוררים בצורה מוקפדת. הדברים שיש לקחת בחשבון הם:

  • הכנה מקדימה- תמיד יש להחליט מהו הסכום אותו תוכלו להוציא על השכרת שירותי קייטרינג חלבי ולפרט בפני החברה בה אתם מעוניינים מהם מספר המוזמנים, מה סוג האירוע ובאיזו שעה אתם מתכננים לערוך אותו.
  • ניסיון וותק- חשוב לוודא כי מדובר על חברה בעלת ניסיון ומוניטין מוצלח בתחום המסעדנות והקייטרינג. ישנן חברות קייטרינג שקמו בעקבות הצלחתם בתור בית קפה או בית מאפה ודרישה מצד הלקוחות.
  • ריבוי אפשרויות- יש לבחור בחברת קייטרינג שיכולה לשרת אתכם בסוגים שונים של אירועים, כלומר, אפשרות של מגשי אירוח למשרד, קייטרינג לאירועים, בתים פרטיים ועוד.
  • טריות ויצירתיות- יש לבחור בחברה שמציעה מוצרים טריים, תפריטים יצירתיים והתאמה אישית של מאכלים שונים לדרישותיהם של לקוחותיה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? אתם מוזמנים לפנות אל הקייטרינג, בית המאפה ובית הקפה של גליס ולהתחיל ליהנות מריחות וטעמים משכרים. התקשרו 09-7670133

רכיבים אלרגניים: מוצרינו עשויים להכיל עקבות של חומרים אלרגניים הנמצאים בפס הייצור
החברים של גלי’ס
רוצים להתעדכן במבצעים? מלאו פרטיכם ולחצו שליחה
כתובתנו:
רחוב התע"ש 20 כפר סבא,
בית הפעמון
0

עגלת הקניות שלי

תמונה מוצר כמות מחיר מחיקה
סה"כ לתשלום: