09-7670133 טלפון להזמנות

סלטי בריאות

התפריט נבנה בליווי הדיאטנית הקלינית שמרית הלר
סלטי בריאות בגודל בינוני:
ללא תוספת לחם 26 ₪
עם תוספת לחם 28 ₪
ניתן לבקש לחם קל הנאפה מדי יום בקונדיטוריה שלנו והינו דל בקלוריות ועשיר בסיבים תזונתיים
סלט בריאות פסטה קמח מלא ובולגרית
פסטה פוזילי מקמח מלא, ממרח פסטו, עגבניות שרי, בולגרית 5%, אפונת גינה, חסה טרייה, זיתי קלמטה.

דל קלוריות. דל בשומן, עשיר בסידן ובסיבים תזונתיים שמקורם בפסטה מחיטה מלאה. עשיר בויטמינים ומינרלים.

ערכים תזונתיים לסלט בריאות פסטה קמח מלא ובולוגרית
סלט בריאות "הכל"
עגבניה ,מלפפון, חסה, גזר , תירס, טונה, גבינה. בולגרית 5% זיתי קלמטה, חצי ביצה, נבטים.

דל קלוריות, דל שומן, עשיר בחלבון, סידן ואשלגן. עשיר בויטמינים ומינרלים. "הסלט עשיר בחלבונים ומומלץ לאחר פעילות גופנית. הסלט עשיר בחומצה פולית (שצריכתה חשובה לנשים בהריון או המתכננות הריון), וכן עתיר אשלגן וסידן אשר חשובים לאיזון רמות לחץ הדם ולבניית השלד."

ערכים תזונתיים לסלט בריאות "הכל"
סלט בריאות פסטה קמח מלא וטונה
פסטה פוזילי מקמח מלא, פסטו, טונה, עגבניות שרי, אפונת גינה, חסה טרייה, זיתי קלמטה,
עשיר בחלבון ובסיבים תזונתיים, דל בסוכר ובשומן. מומלץ ביותר לאנשים אשר רוצים לשמור על איזון רמות סוכר ושומנים בדם.

ערכים תזונתיים לסלט בריאות פסטה קמח מלא וטונה
סלט בטטה אפונה ועדשים
גבינת בולגרית, קוביות בטטה, אפונת גינה, עדשים שחורות, בצל סגול.

דל קלוריות, דל נתרן, עשיר בסיבים תזונתיים, חומצה פולית ואשלגן. בחירה מומלצת לצמחוניים וטבעוניים (מכיל חלבון מלא בשל שילוב הקטניות בסלט), וכן לשומרים על איזון לחץ הדם.

ערכים תזונתיים לסלט בטטה אפונה ועדשים
סלט בריאות ישראלי
עגבניה ,מלפפון, גרגירי חומוס, ביצה קשה, טחינה, פטרוזליה, בצל סגול, רוטב לימון ושמן זית פיקנטי.

דל נתרן, עשיר בסיבים תזונתיים, חומצה פולית, סידן, ברזל, מגנזיום ואשלגן. מומלץ לעוסקים בפעילות גופנית, לצמחונים וטבעונים (בשילוב עם מנת לחם בריאות של גלי'ס) וכן לנשים בהריון (עשיר בברזל ובחומצה פולית).

ערכים תזונתיים לסלט בריאות ישראלי

סלט בריאות יווני
עגבניה, מלפפון, חסה, פלפל אדום, גבינה בולגרית 5 %, גרעיני חמניה, זיתי קלמטה.

דל קלוריות, דל פחמימות, עשיר בסידן ואשלגן, ומספק 80% מהצריכה היומית המומלצת של ויטמין C

ערכים תזונתיים לסלט בריאות יווני
סלט בריאות אבוקדו (בעונה)
עגבניה , מלפפון, חסה, אבוקדו, ביצה קשה, פטרוזליה, זיתי קלמטה.

דל קלוריות, דל פחמימות. עשיר בסיבים תזונתיים, חומצה פולית ואשלגן. מומלץ לאנשים אשר מעוניינים לשמור על איזון רמות הסוכר והשומנים בדם.

ערכים תזונתיים לסלט בריאות אבוקדו (בעונה)
סלט מוקפץ חם
פטריות שמפיניון מוקפצות קלות עם בצל סגול ,בטטה, גמבה ואפונת גינה ברוטב טריאקי על מצע חסה ונבטים.